Letošnji dm tek za ženske je potekal pod okriljem aktualne teme “Žensko zdravje”, v okviru katerega so s pomočjo tekačic v dobrodelne namene donirali kar 13.644 paketov higienskih vložkov.

dm Slovenija je tako od vsake prodane startnine doniral dva paketa vložkov Jessa organizaciji Anina zvezdica, ki bo vložke z zbranimi sredstvi razdelila ženskam, ki jih menstrualna revščina najbolj prizadene.



S pobudo, da bi osnovne higienske potrebščine postale še bolj dostopne vsem ženskam, je dm Slovenija med prvimi storil korak v to smer. S 1. februarjem je namreč trajno znižal izdelke za žensko higieno dm-ove lastne blagovne znamke Jessa vsaj do 31. decembra 2024 za najmanj višino DDV-ja, od 9,5 % do 18,35 %.

dm Slovenija se po uspešno izpeljanem 18. dm teku za ženske zahvaljuje udeleženkam in vsem obiskovalcem, ki so s svojo podporo omogočili uspešno izvedbo dogodka in s tem prispevali k boljši prihodnosti številnih žensk.

