Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Vi, ki veste, prosim povejte – hibrid

Vi, ki veste, prosim povejte – hibrid

Ali je to res, da če kupiš hibridni avto in nimaš doma polnilnice, da ga moraš voziti praktično vsak dan?

 

Da ne more, kot vsak normalen avto stati na parkirišču , ne da bi ga vozil dva ali tri tedne?

 

Pa vso srečo  želim v življenju vsem, ki ste tukaj!

In – adijo.

ni res

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2972, 29.09.2025 ob 10:37

ni res

Hvala ?.

Potem si bom pa vendarle hibrida kupila  🙂

ma hibrid je pase, če ne delaš dnevno 150km je elektrika bolš, edin če si v bloku pol je okej. Sam 2 mašini vzdržuješ. Če že hibrid pol edin toyoto.

Kupi takega hibrida, ki se samodejno polni med vožnjo in ne rabiš priklopne postaje. Glej japonska vozila. Ti ne bo žal.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2972, 29.09.2025 ob 10:59

ma hibrid je pase, če ne delaš dnevno 150km je elektrika bolš, edin če si v bloku pol je okej. Sam 2 mašini vzdržuješ. Če že hibrid pol edin toyoto.

Ja, ravno toyota mi je všeč!

Nisem v bloku, nimam pa garaže.

Ampak a si ne bi morala polnilne postaje postavit?

Odgovor na objavo uporabnika
msolivija, 29.09.2025 ob 11:01

Kupi takega hibrida, ki se samodejno polni med vožnjo in ne rabiš priklopne postaje. Glej japonska vozila. Ti ne bo žal.

Hvala tudi tebi! ? Ja, Toyoto gledam  🙂  Yaris Cross

MG so že prehiteli in izboljšali, nadgradili  hibridni sistem od Toyote. Toyota je bila nekoč, ima ime, ker so bili prvi. Ampak ne več. MG luxury varianta je za 1/3 cenejša od najbolj osnovne variante Toyote.

 

Odgovor na objavo uporabnika
moje zadnje vprašanje tukaj, 29.09.2025 ob 11:05

Ja, ravno toyota mi je všeč!

Nisem v bloku, nimam pa garaže.

Ampak a si ne bi morala polnilne postaje postavit?

dost je kabl, električni se polni na navadnem kablu, polnilnica je pa bolš, ker fila hitrejš. ni pa pogoj za filanje.

pri električem morš sam mal bol planirat, kam greš, kolk poln avto rabiš da prideš tja. Če se ti med potjo sprazni, so pa lidlove polnilnice trenutno najbolše in najcenejše. ampak večino časa itak filaš doma. zarad tega filanja račun za elektriko ne bo dost višji, filaš ponoč.

Odgovor na objavo uporabnika
MG669, 29.09.2025 ob 11:09

MG so že prehiteli in izboljšali, nadgradili  hibridni sistem od Toyote. Toyota je bila nekoč, ima ime, ker so bili prvi. Ampak ne več. MG luxury varianta je za 1/3 cenejša od najbolj osnovne variante Toyote.

 

ne bluzi!

hibridu se izogni, če ne delaš ravno dnevno 500 km. Ima pač dvojno stvari za se pokvarit, preveč komplicirana zadeva. Načeloma je najbolje imet čistega električarja, potem bencinarja ali dizla, hibrid je najslabše od obeh svetov.

tudi bo dosti bolje, da si ne vem kako polnilnico daš postavit doma, kot pa da zaradi tega greš na hibrida. Na dolgi rok bo ceneje in manj problemov s čistim električarjem, če le ne delaš ne vem kakšnih dolgih tur redno.

Odgovor na objavo uporabnika
hibridu se izogni, 29.09.2025 ob 11:28

tudi bo dosti bolje, da si ne vem kako polnilnico daš postavit doma, kot pa da zaradi tega greš na hibrida. Na dolgi rok bo ceneje in manj problemov s čistim električarjem, če le ne delaš ne vem kakšnih dolgih tur redno.

Hvala. Mesečno delam še kar dolge ture (malo pod 300 km v eno smer) in takrat se rada peljem od a do b in nazaj, brez ustavljanj.  Zdaj vozim avto, ki prevozi 110okm  z enim tankom.

Sploh za pozimi me skrbi, ker je zelo mrzlo kjer živim in kamor grem.

In nikjer ni ogrevane garaže.

Odgovor na objavo uporabnika
moje zadnje vprašanje tukaj, 29.09.2025 ob 11:55

Hvala. Mesečno delam še kar dolge ture (malo pod 300 km v eno smer) in takrat se rada peljem od a do b in nazaj, brez ustavljanj.  Zdaj vozim avto, ki prevozi 110okm  z enim tankom.

Sploh za pozimi me skrbi, ker je zelo mrzlo kjer živim in kamor grem.

In nikjer ni ogrevane garaže.

po prebranem ti svetujem toyoto hibrida

1x mesečno 600 km bi jaz vzel vseeno električarja, tist enkrat mesečno ni tak problem si splanirat in čas vzet. Če bi bilo bolj pogosto, bi pa raje vzel dizla.

In zakaj gledas prikljucni hibrid? To precej odsvetujejo. Imas hibride, ki se polnejo med voznjo. Poznam jih precej s hibridi, sam ne prikljucnimi. Nobenih problemov. So pa to v glavnem Lexus ali Toyota. Ne pa poslusat tistih, ki ti svetujejo elektricarja. V Nemciji so polna skladisca tega sranja. Pisali so, da VW zapira proizvodnjo, niso pa seveda povedali, da proizvodnjo EV. Se manj pa poslusat tistga, ki priporoca kitajsko sranje.

 

za navadnega hibrida sploh ni nobene računice. Da boš šlepal še elektromotorje in baterije poleg in doplačal to, zato da boš prišparal 2 litra v mestni vožnji (pri izvenmestni razlike itak ni) je neumnost od neumnosti. Potem raje navadnega bencinarja ali dizla kupiš.

Električar je vsaj računica, se voziš za 3 € / 100 km, namesto za 8 €. Poleg pa 2x manj stvari za pokvarit se glede na hibrida.

Hibrid nima NOBENE prednosti.

 

toyota tudi prehaja na čiste električarje, tudi oni vedo, da ne bodo mogli molzti hibridov v neskončnost, ker nimajo prihodnosti

.https://newsroom.toyota.eu/toyota-expands-its-battery-electric-model-range-across-europes-core-segments/

na navleči si naftnega motorja na grbo v letu 2025, če ni res nujno potrebno (res dolge redne ture)

Mi smo sinu kupili hybrid MG HS.

zakaj? Ker naredi kar nekaj km na dan samo na elektriko, polni doma na navadni vtičnici. Da si zmanjša stroške.

Verjetno bi bil kakšen običajen avto cenejši in bi mu raje dali tiste € za tankanje. A tako ima vsaj občutek večje samostojnosti.

Tanka redko. Samo, kadar gre v Lj, na morje, kam na izlet.

Ob normalni vsakodnevni uporabi ima elektrike dovolj. V povprečju naredi na dan okoli 60 km.

Je tudi lep, precej zanimiv, vozil ga bo tudi mlajši z L tablico.

Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.

Odgovor na objavo uporabnika
hibrid, 29.09.2025 ob 17:48

Mi smo sinu kupili hybrid MG HS.

zakaj? Ker naredi kar nekaj km na dan samo na elektriko, polni doma na navadni vtičnici. Da si zmanjša stroške.

Verjetno bi bil kakšen običajen avto cenejši in bi mu raje dali tiste € za tankanje. A tako ima vsaj občutek večje samostojnosti.

Tanka redko. Samo, kadar gre v Lj, na morje, kam na izlet.

Ob normalni vsakodnevni uporabi ima elektrike dovolj. V povprečju naredi na dan okoli 60 km.

Je tudi lep, precej zanimiv, vozil ga bo tudi mlajši z L tablico.

Za hibrid

Kupili ste priključni hibrid in ne hibrid ker ta se ne polni ne doma niti ne na polnilnici, res eni nimate pojma kaj kupite.

V EU z letom 2035 ne bo v prodaji več bencinarjev,  ne dizelašev. EV, Hibridni EV  in hibridni bencin ostanejo.

Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.

Če te to zanima, potem kupiš bencinca ali dizla, bo cenejši za kupit in cenejši za vzdrževat. Blagi hibrid NIKOLI ne povrne razlike v ceni, ga ne rabi noben. BEV je pa dosti cenejši in za vozit in za vzdrževat.

Hibrid ni tič, ni miš, je za kurec. Tudi toyota to ve, zato prehaja na BEV.

Odgovor na objavo uporabnika
adaojfa, 29.09.2025 ob 18:36

Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.

Če te to zanima, potem kupiš bencinca ali dizla, bo cenejši za kupit in cenejši za vzdrževat. Blagi hibrid NIKOLI ne povrne razlike v ceni, ga ne rabi noben. BEV je pa dosti cenejši in za vozit in za vzdrževat.

Hibrid ni tič, ni miš, je za kurec. Tudi toyota to ve, zato prehaja na BEV.

Ti sploh ves kaj je blagi hibrid? Upam, da nisi moski. Blagi hibrid je npr. Hyundai i30 ali pa ne vem Audi  a3 novi modeli. To ni hibrid, to je samo zato, da na papirju dosega okoljske standarde zaradi emisij.

Kar avtorica sprasuje je prikljucni hibrid ali pa hibrid, ki se polne med voznjo z bencinskim motorjem. Imam Lexus RX f sport in vem kaj govorim.

To velja za vse hibride, kar pišem. Od blagih do priključnih, vsi so križanci, dobri v ničemer. Ne v ceni, ne v ceni vožnje, ne v vzdrževanju. Cel cirkus voziš s sabo, ker si preveč neodločen, da bi se odločil med nafto in elektriko, seveda vso nepotrebno kramo plačaš pri nakupu in vzdrževanju.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close