Vi, ki veste, prosim povejte – hibrid
Anonimno 2972, 29.09.2025 ob 10:59
ma hibrid je pase, če ne delaš dnevno 150km je elektrika bolš, edin če si v bloku pol je okej. Sam 2 mašini vzdržuješ. Če že hibrid pol edin toyoto.
Ja, ravno toyota mi je všeč!
Nisem v bloku, nimam pa garaže.
Ampak a si ne bi morala polnilne postaje postavit?
moje zadnje vprašanje tukaj, 29.09.2025 ob 11:05
Ja, ravno toyota mi je všeč!
Nisem v bloku, nimam pa garaže.
Ampak a si ne bi morala polnilne postaje postavit?
dost je kabl, električni se polni na navadnem kablu, polnilnica je pa bolš, ker fila hitrejš. ni pa pogoj za filanje.
pri električem morš sam mal bol planirat, kam greš, kolk poln avto rabiš da prideš tja. Če se ti med potjo sprazni, so pa lidlove polnilnice trenutno najbolše in najcenejše. ampak večino časa itak filaš doma. zarad tega filanja račun za elektriko ne bo dost višji, filaš ponoč.
hibridu se izogni, 29.09.2025 ob 11:28
tudi bo dosti bolje, da si ne vem kako polnilnico daš postavit doma, kot pa da zaradi tega greš na hibrida. Na dolgi rok bo ceneje in manj problemov s čistim električarjem, če le ne delaš ne vem kakšnih dolgih tur redno.
Hvala. Mesečno delam še kar dolge ture (malo pod 300 km v eno smer) in takrat se rada peljem od a do b in nazaj, brez ustavljanj. Zdaj vozim avto, ki prevozi 110okm z enim tankom.
Sploh za pozimi me skrbi, ker je zelo mrzlo kjer živim in kamor grem.
In nikjer ni ogrevane garaže.
moje zadnje vprašanje tukaj, 29.09.2025 ob 11:55
Hvala. Mesečno delam še kar dolge ture (malo pod 300 km v eno smer) in takrat se rada peljem od a do b in nazaj, brez ustavljanj. Zdaj vozim avto, ki prevozi 110okm z enim tankom.
Sploh za pozimi me skrbi, ker je zelo mrzlo kjer živim in kamor grem.
In nikjer ni ogrevane garaže.
po prebranem ti svetujem toyoto hibrida
In zakaj gledas prikljucni hibrid? To precej odsvetujejo. Imas hibride, ki se polnejo med voznjo. Poznam jih precej s hibridi, sam ne prikljucnimi. Nobenih problemov. So pa to v glavnem Lexus ali Toyota. Ne pa poslusat tistih, ki ti svetujejo elektricarja. V Nemciji so polna skladisca tega sranja. Pisali so, da VW zapira proizvodnjo, niso pa seveda povedali, da proizvodnjo EV. Se manj pa poslusat tistga, ki priporoca kitajsko sranje.
za navadnega hibrida sploh ni nobene računice. Da boš šlepal še elektromotorje in baterije poleg in doplačal to, zato da boš prišparal 2 litra v mestni vožnji (pri izvenmestni razlike itak ni) je neumnost od neumnosti. Potem raje navadnega bencinarja ali dizla kupiš.
Električar je vsaj računica, se voziš za 3 € / 100 km, namesto za 8 €. Poleg pa 2x manj stvari za pokvarit se glede na hibrida.
Hibrid nima NOBENE prednosti.
toyota tudi prehaja na čiste električarje, tudi oni vedo, da ne bodo mogli molzti hibridov v neskončnost, ker nimajo prihodnosti
na navleči si naftnega motorja na grbo v letu 2025, če ni res nujno potrebno (res dolge redne ture)
Mi smo sinu kupili hybrid MG HS.
zakaj? Ker naredi kar nekaj km na dan samo na elektriko, polni doma na navadni vtičnici. Da si zmanjša stroške.
Verjetno bi bil kakšen običajen avto cenejši in bi mu raje dali tiste € za tankanje. A tako ima vsaj občutek večje samostojnosti.
Tanka redko. Samo, kadar gre v Lj, na morje, kam na izlet.
Ob normalni vsakodnevni uporabi ima elektrike dovolj. V povprečju naredi na dan okoli 60 km.
Je tudi lep, precej zanimiv, vozil ga bo tudi mlajši z L tablico.
Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.
hibrid, 29.09.2025 ob 17:48
Mi smo sinu kupili hybrid MG HS.
zakaj? Ker naredi kar nekaj km na dan samo na elektriko, polni doma na navadni vtičnici. Da si zmanjša stroške.
Verjetno bi bil kakšen običajen avto cenejši in bi mu raje dali tiste € za tankanje. A tako ima vsaj občutek večje samostojnosti.
Tanka redko. Samo, kadar gre v Lj, na morje, kam na izlet.
Ob normalni vsakodnevni uporabi ima elektrike dovolj. V povprečju naredi na dan okoli 60 km.
Je tudi lep, precej zanimiv, vozil ga bo tudi mlajši z L tablico.
Za hibrid
Kupili ste priključni hibrid in ne hibrid ker ta se ne polni ne doma niti ne na polnilnici, res eni nimate pojma kaj kupite.
Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.
Če te to zanima, potem kupiš bencinca ali dizla, bo cenejši za kupit in cenejši za vzdrževat. Blagi hibrid NIKOLI ne povrne razlike v ceni, ga ne rabi noben. BEV je pa dosti cenejši in za vozit in za vzdrževat.
Hibrid ni tič, ni miš, je za kurec. Tudi toyota to ve, zato prehaja na BEV.
adaojfa, 29.09.2025 ob 18:36
Nehajte ga biksat, hibrid NE potrebuje polnjenja niti se ga ne da klasično polnit na polnilnici saj nima za to predvidenega nastavka z elektriko saj se sam polni preko klasičnega motorja, ko ta deluje, priključni hibrid ima nekaj podobnega samo da se ga polni na polnilni postaji ima pa tudi ta avto še klasičen motor na notranje izgorevanje, električni avto pa je potrebno polnit na polnilnih postajah, prednost hibrida je, da je vozen četudi ima baterijo prazno isto velja za priključni hibrid, električni, ko zmanjka elektrike obstane.
Če te to zanima, potem kupiš bencinca ali dizla, bo cenejši za kupit in cenejši za vzdrževat. Blagi hibrid NIKOLI ne povrne razlike v ceni, ga ne rabi noben. BEV je pa dosti cenejši in za vozit in za vzdrževat.
Hibrid ni tič, ni miš, je za kurec. Tudi toyota to ve, zato prehaja na BEV.
Ti sploh ves kaj je blagi hibrid? Upam, da nisi moski. Blagi hibrid je npr. Hyundai i30 ali pa ne vem Audi a3 novi modeli. To ni hibrid, to je samo zato, da na papirju dosega okoljske standarde zaradi emisij.
Kar avtorica sprasuje je prikljucni hibrid ali pa hibrid, ki se polne med voznjo z bencinskim motorjem. Imam Lexus RX f sport in vem kaj govorim.
Forum je zaprt za komentiranje.