vaši gimnazijci s kakšnimi ocenami so začeli
Vse od 2-5. Osnovno šolo je delal na izi, malo piflanja pred testom. V gimnaziji to ne gre, je pač treba napiflano snov znat povezovat in znje sklepat…. To večina osnovnošolcev ni osvojila. Tako da so take ocene pričakovane. Me niso šokirale.
Sem mu na začetku le to povedala pa me ni vzel resno. Sem ga pustila da se bo sam na podlagi izkušenj to naučil na težji način.
Prej odličnjak je prvi letnik gimnazije zaključil s povprečno oceno 3,75. Vse predmete je imel zaključene 3 ali 4. Skozi leto pa je imel vse možne ocene, tudi kakšen šut.
Ampak nič bat. Potem se je navadil in ujel, četrti letnik je zaključil s povprečno oceno 4,5 in zdaj blesti na enem zelo težkem faksu.
V OŠ dvojke, trojke, štirice. Ni bil med priljubljenimi učenci med učitelji. NPZ 90%+. Na gim. je komaj prišel. V gimnaziji potem trojke do petke. Mat, angl ves čas med 4-5. V zadnjih dveh letnikih je imel angl in mat višji maturitetni nivo. Na maturi najboljši v razredu, čeprav sicer pravdober. Ni se veliko učil. Enim se mal kasnej odpre, pa na gimn. bol cenijo odprtoglave in manj piflarje.
vrtnarica, 27.10.2023 ob 10:53
Prej odličnjak je prvi letnik gimnazije zaključil s povprečno oceno 3,75. Vse predmete je imel zaključene 3 ali 4. Skozi leto pa je imel vse možne ocene, tudi kakšen šut.
Ampak nič bat. Potem se je navadil in ujel, četrti letnik je zaključil s povprečno oceno 4,5 in zdaj blesti na enem zelo težkem faksu.
Tudi sama sem bila odličnjakinja v OŠ, potem pa šokmv gimnaziji. Matematika in fizika, ker smo imeli strašno slabega učitelja v OŠ. Biologija in kemija, šala mala, ker se učiteljica v OŠ ni igrala. Pri najhujši profesorici cele gomnazije sem v začrtku pisala 4 (in ja, to je bil dosežek, ker je eden drugih profesorjev omenil da se stara, ker v prvem letniku prvi test nobeden ne dobi več kot 3).
Ritem sem hitro ujela, se naučila kako se “učiti” zadeve, ki se jih do zdaj nisem morala. V glavnem je bila zame to matematika in fizika, ki sem ju v OŠ delala brez posebnega učenja, v gimnaziji pa sem moral bistveno več delati..
Long story short: z trdim delom sem končala za prav dobrim uspehom v prvem letniku, odličnim do 4.letnika maturo z zlatim odličjem. Biologijo, sociologijo, slo in prvi tujo jezik nad 95% (tuji jezik 99% na višjem nivoju), matematika pa je še najbolj pešala..
rerab, 27.10.2023 ob 10:27
s kakšnimi ocenami so začeli predvsem vaši gimnazijci, tisti, ki so imeli v OŠ same petice..Recimo moja hči, v OŠ vse 5, zdaj prve ocene spis 3, test matematike 2, angleščina 3..Pa je vse to imela 5 v OŠ. Pa ni edina, večinoma so trojke, mogoče ene ali dve petici na test.
Petke v OŠ so večinoma napihnenje. Za vsako piflarijo dajo petico, potem pa pridejo v gimnazijo, pa šok.
Trenutno stanje ocen od ena do pet. V OŠ pa vseh devet let odlična. Se trudi, uči in ne zabusava, upam da se bo stanje izboljševalo, predvsem pa da ji naduti profesorji ne bodo v nedogled grenili življenja. Nekateri so res pravi primerki zagrenjenih in samovšečnih osebkov, v mojih gimnazijskih časih takih učiteljev ni bilo.
Anonimno 1772, 11.11.2023 ob 20:42
Trenutno stanje ocen od ena do pet. V OŠ pa vseh devet let odlična. Se trudi, uči in ne zabusava, upam da se bo stanje izboljševalo, predvsem pa da ji naduti profesorji ne bodo v nedogled grenili življenja. Nekateri so res pravi primerki zagrenjenih in samovšečnih osebkov, v mojih gimnazijskih časih takih učiteljev ni bilo.
Ja, seveda, ker tvoja sončica, ki je v OŠ dobivala prenapihnjene ocene, dobiva v gimnaziji tudi cveke, so pa učitelji naduti in grenijo življenje. Na frizersko bi se vpisala, pa bi bila odličnjakinja še naprej. A tam bi bili pa vsi učitelji super?
hmmmm, 11.11.2023 ob 20:47
Ja, seveda, ker tvoja sončica, ki je v OŠ dobivala prenapihnjene ocene, dobiva v gimnaziji tudi cveke, so pa učitelji naduti in grenijo življenje. Na frizersko bi se vpisala, pa bi bila odličnjakinja še naprej. A tam bi bili pa vsi učitelji super?
Po Moje se najdejo tudi na frizerski kakšni manj pedagoško usposobljeni učitelji. Moja sončnica je dobivala v osnovni šoli petice, pa zlata priznanja na državnem nivoju, pa zelo dobro je dokazala svoje znanje na NPZjih. Vse najbrž ni bilo prenapihnjeno. Se vedno pa sem prepričana, da se nekateri profesorji zelo izživljajo in ponižujejo dijake. Pa veš zakaj sem v to prepričana? Ker sem pred leti sama učila v srednji šoli in me je to že takrat zelo motilo.
Sama sem bila na istem. Pri matematiki v OŠ petke, v srednji soočenje z bridko resnico. Pa ni bil kriv učitelj v srednji, ampak v OŠ. Morala sem predelati še enkrat vso snov od 6. razreda dalje, ker je bilo to eno samo ujčkanje. Do takrat pa cvek na cvek. Cel prvi letnik sem garala, ker sem vzporedno delala OŠ snov in redno. Ampak se je splačalo, v 2. letniku sem že bila ok, na štirkah vsa nadaljnja leta. Treba je biti malo samokritičen, ni druge. Potem je vse lažje.
Prihajam iz manjšega kraja, kjer so nekatere družine imele nek renome. Ti otroci so vedno imeli najboljše ocene, čeprav smo vsi videli njihovo znanje. Mi brez renomeja smo pa čakali nekje v spodnji polovici. Po prehodu v srednjo se je pa vse obrnilo. Mi z poklicno izobrazbo smo se izšolali, si našli službe… Ljubljenčki učiteljev so pa krvavi pot postili. Peščica jih je nekaj izdelala, vendar niso dosegli zastavljenega, nekaj pa jih ni doseglo ničesar.
To so ta novodobni sistem. Jih ujčkajo v OŠ in kujejo v zvezde, pridejo na gimnazijo padejo za 2-3 ocene ali celo padejo kakšen letnik, pridejo na faks in pogrnejo na celi črti in ostanejo celo življenje gimnazijski maturant. Gimnazija je en velik blef, ti ne pomaga na tehničnih-naravoslovnih faksih čisto nič, ker tam ni več “vežbanja” do onemoglost enih in istih primerov, ki so potem na testu in na maturi. S SŠ jih 5x prehitiš na faksu, ker imaš praktični pogled, tudi gimanzijska matematika, fizika, kemija so vredne en k***c. Vem, ker sem s SŠ na faksu naredil 1.letnik v prvo in 2 leti prej dipolomiral, v primerjavi s odličnjaki iz opevane II. gim MB in Vegove LJ.
Ne vem, zakaj se cudite. Enako je bilo pred 35 leti. Pri meni in se pri 3/4 razreda. Le rne 3 sisolke so obsezale 5, s tem da si se piflale noc in dan. Ali vi niste bili na gimnaziji???
francoscino je pisalo npr. pol razreda 1, pol 2:)) vsakic.
pa nismo sli jokcat in tozit, da nas v os niso dovolj naucili..
Ni vam jasno, da gre za gaussa. Se pravi, gimnazija dobi same odlične in prav dobre učence, katere je potem treba razvrstiti po znanju v novo gaussovo krivuljo. Se pravi, da bodo nekateri od teh odličnjakov pač dobivali enke, ker so najslabši od vseh teh odličnjakov. V OŠ si najprej prvi na vasi, potem si pa kaj hitro zadnji v mestu. Dodatno je šok, ker v OŠ se pametnemu ni treba kaj veliko učiti, v gimnaziji pa. In če se ne zna, ga bo prizemljilo.
Naša tudi vseh 9 let odlicna, tako kot vsi njeni sosolci (8. in 9. r. so bili na daljavo, tako da je bilo znanje res katastrofalno). V 1. letniku odlicna samo ena sosolka, nasa dobra, tako kot vecina. Ker je imela treninge vsak dan plus vsak vikend tekme, se mi je še to zdelo super. Lani v 2. letniku je bila prav dobra.
Forum je zaprt za komentiranje.