Šole so ječe, dresurni center
Po darwinu vsi pljuvate, ampak v bistvu ima prav. Celo svoje življenje posvečamo služenju sistemu, preko katerega se napajajo država in kapitalisti. Od zgodnjih otrošklih let smo institucionalizirani (od vrtca, preko šol in služb do doma upokojencev). Teh naših par desetletij, ki so nam namenjena, se borimo s sistemom, da preživimo. Ali je to res vse, kar imamo lahko od življenja? Je vse v materialnem bogastvu in pehanju za še več? Mogoče pa bi lahko živeli bolj polno, manj stresno in bolj svobodno. Zakaj je kljub neizmernemu blagostanju rekordno število depresij in drugih psihičnih motenj? Zamislite se malo.
Resnica boli341, 17.11.2023 ob 21:01
Šola bi bila super, če ne bi bilo toliko brezveznega balasta. Mislim, da bi morali ukinit balast in uvest še kakšen predmet za etiko, ker kaj počnejo sedaj mladi je že norost in hudobija. Če starši nimajo časa ali si ga ne vzamejo mora nekdo vzgojit otroke, da niso prepuščeni sam sebi in socialnim omrežij. Vsak dan beremo na koga se vse spravljajo, pretepajo, streljajo. To bi morali obravnavat v šolah prednostno. Vem, da je to naloga staršev, ampak saj vidimo, da naloge ne opravijo. Če ne bo noben delal na otrocih bomo tako kot v Ameriki s strahom hodili okrog, ker se bodo ustvarila geta, ki nas bodo ustrahovali.
Kako si se znašla na tem forumu? V pozitivnem smislu mišljeno. Ker nas je le peščica, ki tako mislimo. Že pred časom se mi je zdelo, da nisem za sem, prav se mi je zdelo. Kratko in jedrnato, absolutna resnica. In tale Darwin ima prav, čeprav zelo čudno piše in ga težko razumeš. Večina ljudi brez vere v ta sistem nima nič, na kaj bi se uprli. Če bi si dovolili podvomiti v vse, na kar so stavili, se jim zmeša. Ker druga nimajo. Širine nimajo. Tako malo vedo, da ne vedo, koliko je še vsega, česar ne vedo. In na podlagi tega se imajo za vsemogočne. In če so se napiflali vse in zdaj vzgajajo otroke, da se napiflajo vse, so zmagali. Zadnji atom energije za odlične ocene, najvišje titule. Potem pa pride nekdo, ki jim hoče povedati, da je to vse skupaj nič, puhlo, prazno in neuporabno. Samo sebi v namen. Dejansko obstajajo predmeti, ki so sami sebi v namen. Ko sem hodila na faks, sem opazovala te mlade ambiciozne študente, ki so si zadali cilj, da naredijo magisterij in doktorat ter ostanejo kar na istem faksu. Najprej je bil asistent, danes je že redni profesor. Ampak v resnici nima pojma, o čem govori. Mene na faksu o praktičnem delu v tem poslu niso naučili nič. To pa samo zato, ker nihče od njih ni ničesar nikoli delal. Ostali so pri teoriji in jo gonijo dalje. Sami sebi v namen. In temu pravijo izobrazba. Namesto, da bi vsakega najprej poslali v gospodarstvo delati, da bo vsaj vedel, za kaj se gre. izobrazijo te v diplomiranega strokovnjaka, a predavali so ti nebuloze. Da ne omenjam, da včasih tudi neresnice. Popolne zmote. Nepreverjene podatke, v katere ni bilo dovoljeno podvomiti, ker se je pod njih podpisal dr. ta in ta. Malo si poglejte, kake nebuloze pišejo v učbenikih v OŠ. Noben ne preverja, samo potrdijo in izdajo. Saj vemo, kdo vodi našo državo. No, kako je mogoče, da se vsi zgražajo nad politiki, v šolski sistem pa eni ne upajo podvomiti. A oni so ga požegnali.
Samo vprašam, 17.11.2023 ob 22:49
Darko, torej se zavzemaš za to, da otrok ne bi poslali v šole? Kaj pa srednje šole in fakultete? In alternativa? Tvoj predlog je kakšen?
Aja, itak ne boš odgovoril…
Nikakor nisem proti temu, da se otroke ne bi učilo. Učenje je del našega življenja. To vsi veste in je dokaj nesmiselno ponavljati.
Ljudje smo si različni pa čeprav smo ista vrsta. Vsak je individum zato ima lahko tudi individualno zanimanje.
Znanje v šolah sedaj ni prosto, poleg tega ne glede na to kako se zdi, da je šol in učiteljev veliko jih je v bistvu zelo malo. Prvi pogoj za pravo učenje je, da ni zahtev in da se ne uči človeka, da bi bil podrejen bilo komu.
To pomeni, da je dobro, da se ga najprej nauči, da bo sam svoj ČLOVEK. Potem pa se je treba truditi, da se ljudem ponudi čimveč znanja, dejanskega znanja in ne VEROVANJ. Namreč te teme, ki jih odpiram niso proti znanju ampak so proti indoktrinaciji. Proti zasužnjevanju s šolanjem. Kajti to se počne ljudem sedaj. Ponuja se jim neko znanje ob enem je to po programu in točno določeno, tako količnsko, kot snovno, časovno ob enem pa se jih uči LAŽI, izmišljotine, dogme itd. Namreč mnogokrat sem že povedal, da oblasti, kot vladavine NI. Ni vladarja, če se mu nihče ne podredi.
To nočete razumeti, ne da ne zmorete, NOČETE. Nočete razumeti, da če ne bi bilo nikogar, ki bi se podredil ,da neka vlada, vladar nimata komu vladati. Vladati pomeni, da si godpodar nečesa, nekomu. In dokler imajo ljudje VLADO nad seboj pomeni, da so oni SPODAJ in jim nekdo vlada. Moder, pameten, bister človek ne dopušča vladanja nad seboj, ne bo tega dopuščal, če je sam PAMETEN.
Da pa se do tega pride pa je potrebno učenje in izkušnje. Da se lažje do tega pride pa je potrebno eliminirati manipulacijo, ki bi ljudi spravljala v podrejen položaj.
Tako imate danes ljudi z doktorati, ki obvladujejo kar nekaj znanja določene doktrine pa vendar so navadni SUŽNJI vezani, podrejeni nekim oblastnikom, ki so veliki kreteni.
Če tako, mladega človeka, kot starejšega zanima neko znanje in SKUPNOST hoče, da ima v svojih vrstah pametne ljudi bi jim morala znanje PONUJATI toliko, kolikor ga ljudje sami iščejo , kolikor jih zanima in kar jih zanima. Le bedak ne ve, da so ljudje najbolj uspešni pri tistem, kar jih zanima. Učenje nečesa, kar te ne zanima je lahko zelo moteče in odveč. Ob tem, ko so ljudje siljeni, da se učijo nekaj, kar jih ne zanima bi se lahko učili nekaj kar jih zanima. Če je pri samo osnovi pismenosti malo potiska od nekoga to ni napačno in to lahko storijo roditelji. Ko pa je človek enkrat pismen in se mu pokaže, kje se znanje lahko dobi pa ni dobro da se to še dirigira.
Tako imate primere kjer bi se nekdo učil veliko več biologije, drug pa več matematike, tretji pa glasbe, četrti pa povsem nekaj drugega ali pa dokler ga ne zanima mogoče celo nič. Nič zato. Kajti, če se ne boš učil ne boš znal.
Naprimer saj vas vse ne zanima učenje kitare. Ali vas? NE. Torej zakaj bi se vsi morali učiti igranje kitare? Ni logike. Sedaj pa se vse enako uči, kar se tiče osnovne šole ob enem pa so šole RAZDELJENE. To ni prav.
Ljudje so razdeljeni v šolah bvendar ko pridejo v svet tam niso razdeljeni, na ulici so ljudje iz podjetij, družin, tiste šole in one šole, visoke in nižje. Ljudje se učimo drug od drugih. S tem, ko se šole ločuje se ločuje ljudi. Kaj pa dela profesor na osnovni šoli? Uči, predava. Torej če je on lahko na osnovni šoli z višjo šolo med manj učenimi, kako potem ne morejo biti učenci, ki so višje šolani in se še šolajo?
Mladi se učijo od starejših pa tudi obratno sem in tja se zgodi. Ni dobro da se ljudi ločuje. V osnovnih šolah imaš 5 razred naprimer pa tudi šolarje iz osmega, devetega razreda. Starejši so mlajšim lahko vzgled ob enem pa tudi roka vzoge, vzor vzgoje, videnje kaj lahko postaneš in kaj vse znaš in zmoreš.
Torej ne deliti ljudi ne omejevati znanj in vsekakor ne ga prodajat in ne vanj zavijati BULL SHIT (laži, manipulacijo).
Pustite ljudem, da postanejo to kar jim je morda namenjeno, kajti NE PREJUDICIRATI, da vi veste zanje kaj lahko postanejo in koliko so zmožni ter sposobni in česa. Tudi s tem, ko jih testirate jig delite in ožigosate za vse življenje. Nekdo danes nekaj ne razume, čez dve leti pa bo. Vendar je s tem, ker ni znal dve leti prej označen za nesposobnega in je izgubil možnost , da sodeluje v nečem.
Državna oblast ne mara pametnih ljudi, katerim vlada. “Ona” hoče pametne in podle ljudi v svojih vrstah, zato, ker nimajo slabe vesti, ko se nad druge postavljajo in imajo dovolj znanja, da druge držijo v primežu skozi pomagače, NORCE, ki so jim odzivni na ukaze.
Da ne bi bil predolg ali da bi sploh ljudje razumeli kaj pravim, saj se mnogokrat kažete, da ne, povem, tako:
Imate danes knjižnico v knjižnici je mnogo znanja v knjigah. Lahko greste tja in nihče vam ne UKAZUJE niti vas NE TESTIRA kajti NI NJEGOVA STVAR VAŠE ZNANJE ampak je vaše. Lahko skušate prebrati vse knjige ali pa samo nekatere ali pa nobeno. To je vaša odločitev. Tako pa bi bile lahko šole, podobno, kot knjižnice. Mesta, kjer je na voljo znanje le da to ni samo v knjigah ampak je tudi razlagano od ljudi.
Nekdo iz 5 ega razreda bi že razumel tudi snov iz devetega, nekdo iz petega pa še snovi iz četrtega ni dobro osvojil. Nehajte s programi bi dejal. Ne programirajte ljudi. Kajti ko programirate ljudi iz njih delate UČENE NORCE in iz njih LAHEK PLEN.
Anonimno 1235, 17.11.2023 ob 23:54
Norec darmun se vsak dan spopada z novimi “krivicami in zarotami”. Dobro ga spet suče.
Dvomim, da se sploh kdaj zave, da je zabita, popolnoma nesposobna, duševno bolna, propadla in lena zguba.
Mene pa taki tvoji jokajoči komentarji res spominjajo na mehko curo. Tako je v vas vedno stalno prisotna živčnost in napetost. Brez stabilnosti.
darwinimaprav, 17.11.2023 ob 22:58
Po darwinu vsi pljuvate, ampak v bistvu ima prav. Celo svoje življenje posvečamo služenju sistemu, preko katerega se napajajo država in kapitalisti. Od zgodnjih otrošklih let smo institucionalizirani (od vrtca, preko šol in služb do doma upokojencev). Teh naših par desetletij, ki so nam namenjena, se borimo s sistemom, da preživimo. Ali je to res vse, kar imamo lahko od življenja? Je vse v materialnem bogastvu in pehanju za še več? Mogoče pa bi lahko živeli bolj polno, manj stresno in bolj svobodno. Zakaj je kljub neizmernemu blagostanju rekordno število depresij in drugih psihičnih motenj? Zamislite se malo.
Darwin po moje marsikdaj pretirava, a v osnovi je prav, da nam prikaže nek drugačen pogled na stvarnost. Vredno razmisleka v tem našem običajnem tempu, ko nam je sistem, v kakršnem živimo, samoumeven.
Ena stara2, 18.11.2023 ob 09:06
Darwin po moje marsikdaj pretirava, a v osnovi je prav, da nam prikaže nek drugačen pogled na stvarnost. Vredno razmisleka v tem našem običajnem tempu, ko nam je sistem, v kakršnem živimo, samoumeven.
V kaki osnovi? On ima za osnovo brozgo v buči in psihoze. Tip je in zabit in težki duševni bolnik.
darwindarko, 17.11.2023 ob 23:27
Nikakor nisem proti temu, da se otroke ne bi učilo. Učenje je del našega življenja. To vsi veste in je dokaj nesmiselno ponavljati.
Ljudje smo si različni pa čeprav smo ista vrsta. Vsak je individum zato ima lahko tudi individualno zanimanje.
Znanje v šolah sedaj ni prosto, poleg tega ne glede na to kako se zdi, da je šol in učiteljev veliko jih je v bistvu zelo malo. Prvi pogoj za pravo učenje je, da ni zahtev in da se ne uči človeka, da bi bil podrejen bilo komu.
To pomeni, da je dobro, da se ga najprej nauči, da bo sam svoj ČLOVEK. Potem pa se je treba truditi, da se ljudem ponudi čimveč znanja, dejanskega znanja in ne VEROVANJ. Namreč te teme, ki jih odpiram niso proti znanju ampak so proti indoktrinaciji. Proti zasužnjevanju s šolanjem. Kajti to se počne ljudem sedaj. Ponuja se jim neko znanje ob enem je to po programu in točno določeno, tako količnsko, kot snovno, časovno ob enem pa se jih uči LAŽI, izmišljotine, dogme itd. Namreč mnogokrat sem že povedal, da oblasti, kot vladavine NI. Ni vladarja, če se mu nihče ne podredi.
To nočete razumeti, ne da ne zmorete, NOČETE. Nočete razumeti, da če ne bi bilo nikogar, ki bi se podredil ,da neka vlada, vladar nimata komu vladati. Vladati pomeni, da si godpodar nečesa, nekomu. In dokler imajo ljudje VLADO nad seboj pomeni, da so oni SPODAJ in jim nekdo vlada. Moder, pameten, bister človek ne dopušča vladanja nad seboj, ne bo tega dopuščal, če je sam PAMETEN.
Da pa se do tega pride pa je potrebno učenje in izkušnje. Da se lažje do tega pride pa je potrebno eliminirati manipulacijo, ki bi ljudi spravljala v podrejen položaj.
Tako imate danes ljudi z doktorati, ki obvladujejo kar nekaj znanja določene doktrine pa vendar so navadni SUŽNJI vezani, podrejeni nekim oblastnikom, ki so veliki kreteni.
Če tako, mladega človeka, kot starejšega zanima neko znanje in SKUPNOST hoče, da ima v svojih vrstah pametne ljudi bi jim morala znanje PONUJATI toliko, kolikor ga ljudje sami iščejo , kolikor jih zanima in kar jih zanima. Le bedak ne ve, da so ljudje najbolj uspešni pri tistem, kar jih zanima. Učenje nečesa, kar te ne zanima je lahko zelo moteče in odveč. Ob tem, ko so ljudje siljeni, da se učijo nekaj, kar jih ne zanima bi se lahko učili nekaj kar jih zanima. Če je pri samo osnovi pismenosti malo potiska od nekoga to ni napačno in to lahko storijo roditelji. Ko pa je človek enkrat pismen in se mu pokaže, kje se znanje lahko dobi pa ni dobro da se to še dirigira.
Tako imate primere kjer bi se nekdo učil veliko več biologije, drug pa več matematike, tretji pa glasbe, četrti pa povsem nekaj drugega ali pa dokler ga ne zanima mogoče celo nič. Nič zato. Kajti, če se ne boš učil ne boš znal.
Naprimer saj vas vse ne zanima učenje kitare. Ali vas? NE. Torej zakaj bi se vsi morali učiti igranje kitare? Ni logike. Sedaj pa se vse enako uči, kar se tiče osnovne šole ob enem pa so šole RAZDELJENE. To ni prav.
Ljudje so razdeljeni v šolah bvendar ko pridejo v svet tam niso razdeljeni, na ulici so ljudje iz podjetij, družin, tiste šole in one šole, visoke in nižje. Ljudje se učimo drug od drugih. S tem, ko se šole ločuje se ločuje ljudi. Kaj pa dela profesor na osnovni šoli? Uči, predava. Torej če je on lahko na osnovni šoli z višjo šolo med manj učenimi, kako potem ne morejo biti učenci, ki so višje šolani in se še šolajo?
Mladi se učijo od starejših pa tudi obratno sem in tja se zgodi. Ni dobro da se ljudi ločuje. V osnovnih šolah imaš 5 razred naprimer pa tudi šolarje iz osmega, devetega razreda. Starejši so mlajšim lahko vzgled ob enem pa tudi roka vzoge, vzor vzgoje, videnje kaj lahko postaneš in kaj vse znaš in zmoreš.
Torej ne deliti ljudi ne omejevati znanj in vsekakor ne ga prodajat in ne vanj zavijati BULL SHIT (laži, manipulacijo).
Pustite ljudem, da postanejo to kar jim je morda namenjeno, kajti NE PREJUDICIRATI, da vi veste zanje kaj lahko postanejo in koliko so zmožni ter sposobni in česa. Tudi s tem, ko jih testirate jig delite in ožigosate za vse življenje. Nekdo danes nekaj ne razume, čez dve leti pa bo. Vendar je s tem, ker ni znal dve leti prej označen za nesposobnega in je izgubil možnost , da sodeluje v nečem.
Državna oblast ne mara pametnih ljudi, katerim vlada. “Ona” hoče pametne in podle ljudi v svojih vrstah, zato, ker nimajo slabe vesti, ko se nad druge postavljajo in imajo dovolj znanja, da druge držijo v primežu skozi pomagače, NORCE, ki so jim odzivni na ukaze.
Da ne bi bil predolg ali da bi sploh ljudje razumeli kaj pravim, saj se mnogokrat kažete, da ne, povem, tako:
Imate danes knjižnico v knjižnici je mnogo znanja v knjigah. Lahko greste tja in nihče vam ne UKAZUJE niti vas NE TESTIRA kajti NI NJEGOVA STVAR VAŠE ZNANJE ampak je vaše. Lahko skušate prebrati vse knjige ali pa samo nekatere ali pa nobeno. To je vaša odločitev. Tako pa bi bile lahko šole, podobno, kot knjižnice. Mesta, kjer je na voljo znanje le da to ni samo v knjigah ampak je tudi razlagano od ljudi.
Nekdo iz 5 ega razreda bi že razumel tudi snov iz devetega, nekdo iz petega pa še snovi iz četrtega ni dobro osvojil. Nehajte s programi bi dejal. Ne programirajte ljudi. Kajti ko programirate ljudi iz njih delate UČENE NORCE in iz njih LAHEK PLEN.
Popravek:
“Nikakor nisem proti temu, da bi se otroke učilo in se jih uči”
grenivka neprijavljena ??, 18.11.2023 ob 00:13
Mene pa taki tvoji jokajoči komentarji res spominjajo na mehko curo. Tako je v vas vedno stalno prisotna živčnost in napetost. Brez stabilnosti.
Jokaš ti da se folk spravlja na budalo.
In joka budala da je život nefer do njega.
Ostali se kvečjemu režimo.
darwindarko, 17.11.2023 ob 20:04
univerzal, 17.11.2023 ob 20:02
darwindarko, 17.11.2023 ob 19:59
Tako tako, 17.11.2023 ob 19:50
Pravilno! Poslušajte Darwina če želite uspeh v življenju! On ni šel v šolo in poglejte kako uspešen in pameten je!
Ti se sebi zdiš pametno in uspešno, ko te zjutraj leta na leta mehanična ali elektronska ura ob 5h prebudi in te ob 6h zalaufajo za od 8 do 12 h?, kot robota?
“super uspešnost ni kaj” RETARDIRANO PROGRAMIRANO
Saj so jih imeli možnost imeti doma med kovidom, pa so starši popolnoma znoreli, da otroci morajo v šolo. Ker jih niso sposobni imeti doma, komaj čakajo, da je šola, da jih lahko ruknejo not, očitno so jim čez glavo zrasli.
Težko je ljudem kar prekiniti in vse življenje na glavo obrniti, med tem pa delovati, kot pred tem. “Ne gre.”
Le redkim uspeva, da doma učijo svoje potomce.
Doma lahko učijo le tisti, ki so sami doma in si to lahko privoščijo.
Zato bi bilo dobro vedeti, kje dobiti denar, da si lahko doma in imaš čas učiti svoje potomce.
robi9, 18.11.2023 ob 17:00
Doma lahko učijo le tisti, ki so sami doma in si to lahko privoščijo.
Zato bi bilo dobro vedeti, kje dobiti denar, da si lahko doma in imaš čas učiti svoje potomce.
Ne morejo ljudje doma učiti potomcev nečesa, če tudi sami nimajo nekega znanja. pa imeli denar in čas ali ne. To je že zdavnaj izza nas.
Ves problem je v vladavinah in zločinskemu sistemu, ki mu ljudje zaupajo. Zaupanje pa so dobili skozi INDOKTRINACIJO. Tisti, ki se prebudi zaupanje v sistem, kot nekaj dobrega zagotovo izgubi.
Ti šolaj svojega sovražnika pa ti ne bo sovražnik. To so dobro vedeli že zdavnaj in danes ne da so to pozabili ampak še kar vedo in to tudi počnejo. (janičarji)
Zvarek, 18.11.2023 ob 17:10
Šolo je treba naredit, je pa res, da je 80% znanja en sam balast in popolnoma neuporabnega. Razmišljanje s svojo glavo ni zaželjeno, ker moraš verjetn njihovi ideologiji… well not
Včasih smo nepismenemu tumlu rekli nepismeni tuml. Tudi danes nepismenemu tumlu rečemo nepismeni tuml. Vi pa zase to poimenujete razmišljanje z lastno glavo? Pa vam kaj pomaga to??
Forum je zaprt za komentiranje.
