Pa kako je vsako leto večji kaos na cestah?!!!
Vremenoslovci so že ves teden opozarjali na sneg. A na cestah je letos še večji kaos, kot druga leta! Zakaj ceste niso splužene? Aja, letos jih ni treba plužiti, dokler ne zapade 15cm! Je to razlog?
Za nekatere pa situacija postaja že nevzdržna: »Iz Velenja do Mislinje smo se vozili tri ure…cestna služba se pelje a tovornjakom ne da bi čistila ceste, to je katastrofa…ceste so katastrofalne nčc splužene, vsakih 10 m stojimo, na vsakih 20 min se premaknemo.« je razmere opisal bralec
Ne da niso pluzili, meni se na avtomobilu po par km sploh ni vec poznalo, da sem avto pred zacetkom voznje ocistila… okoli hise se je ocistilo dopoldan, se enkrat popoldan, zdajle v bistvu skoraj ni videti, da se je cistilo.. potem pa se kak zdrs tovornjaka na klancu in smo odrezani, cesta neprevozna.
Tudi včasih je na polno snežilo, pa se ne spomnim, da bi bili taki problemi na cestah. Zvrnili so se tovornjaki, 2 avtobusa sta zdrsnila s ceste, rešilec, gasilce so potrebovali, pa cel kup drugih nesreč je bilo. Da ne omenjam številnih zvinov, zlomov, padcev, da je na urgenci zeleni alarm. Meni to ni normalno. Pa saj so vedeli, da bo sneg, pristojne službe so vedele, kakšne težave so bile druga leta, zakaj nič ne ukrenejo? A se res ne da obvladati 10-20 cm snega?
Bom jaz kot Barcin pomočnik na tole odgovoril.
Sprejet je bil nov Pravilnik o rednem vzdrževanju javnih cest
In tam jasno piše…
30. člen
(zagotavljanje prevoznosti cest)
(1) Vzdrževanje prevoznosti posameznih cest in dostopnosti v zimskih razmerah je določeno s prednostnimi razredi, v katere so ceste in druge prometne površine razvrščene glede na kategorijo, gostoto in strukturo prometa, geografsko-klimatske razmere in krajevne potrebe. Razvrstitev cest po prednostnih razredih določi upravljavec cest tako, da je zagotovljena usklajena prevoznost cestne mreže. Prednostni razredi za vzdrževanje cest in drugih prometnih površin v zimskih razmerah so določeni v Prilogi 2, ki je sestavni del tega pravilnika.
(2) Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. Na odsekih cest z vzdolžnim naklonom nad 10 odstotkov se šteje, da je prevoznost zagotovljena tudi, če je promet možen samo z uporabo snežnih verig.
(3) Ne glede na prejšnji odstavek prevoznosti ni nujno treba zagotavljati v obdobju izredno močnega sneženja, ob močnih snežnih zametih in snežnih plazovih. Enako velja za poledico, ki je ni mogoče odpraviti z razpoložljivimi tehničnimi sredstvi. Ceste, katerih prevoznost je odvisna od snežnih razmer, se lahko hkrati uvrstijo v I.–V. in VII. prednostni razred, površine za pešce pa v VI. prednostni razred. Nivo vzdrževanja se v teh primerih prilagaja trenutnim vremenskim in snežnim razmeram.
(4) Načrt pluženja, mesta odvažanja in odlaganja snega se določijo z izvedbenim programom zimske službe. Strojno odstranjevanje snega in ledu je treba izvajati tako, da ne pride do poškodb ceste.
(5) Če opravljanje zimske službe upravljavca ceste določene ceste ali druge prometne površine vpliva na opravljanje zimske službe upravljavca ceste druge ceste ali druge prometne površine, mora biti delo medsebojno koordinirano. Delo koordinira upravljavec ceste višje kategorije.
Tko da nas v prihodnosti čaka še veliko hude krvi ob močnejših sneženjih. :-)))
O pa se spomnim zaprtih cest zaradi snega, pa se prirocen izgovor nam je bil v srednji soli – Mislinjski klanec je bil zaprt. Kdaj pa kdaj izgovor, parkrat prek zime pa smo imeli opravicen izostanek iz sole na racun tega. Pa ni 5 let, kar sem nehala hoditi v srednjo solo.
Pa mraz tudi; je zmrznila nafta in avtobusa ni bilo 🙂
Ni nic drugace, kot je bilo vcasih, le nafta ne zmrzuje vec, pa klanec je bolj prevozen…
No potem pa tudi veste kam usmeriti svojo slabo voljo… le nežno pokažem na smer proti Ministrstvu za Infrastrukturo. 🙂
Moderni imbecilni šofer potrebuje vsaj ABS, ASR, ESP, TCS in 10 airbagov da si sploh upa na cesto. Poleg tega ni sposoben obenem voziti in uporabljati smernikov, nima občutka za varnostno razdaljo in prilagoditev razmeram na cesti.
Nekateri ljudje enostavno ne znajo voziti avtov, znanje vožnje pa ni pogoj za nakup avta.
Včasih ni bilo toliko avtomobilov.Pa folka tudi ne.Pa še zim ni več takih in enostavno se vsi zjutraj natrpajo v avto, namesto da bi šli peš ali na bus.[/quote]
včasih tudi ni mogel biti vsak tepec voznik, zato je bilo kljub slabšim avtomobilom in napol zlizanim gumam manj zastojev, predvsem pa ne ob petih centimetrih snega…
Tudi včasih je vsak tepec lahko bil voznik… le avta si ni mogel privoščiti tako zlahka kot danes. :-)))
Forum je zaprt za komentiranje.