Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Pomoč voznikom v prometu Klancev ni potrebno plužiti dokler so prevozni z verigami

Klancev ni potrebno plužiti dokler so prevozni z verigami

Trojanski klanec mi je danes dal vetra. Vsi ki se ze leta vozijo po tem klancu so mi zagotavljali, da je trojanski klanec vedno prvi poplužen in dobro prevozen. Danes sem prvic v takih razmerah bila primorana it čez trojanski klanec in ravno danes so očitno preizkusili v praksi novo pravilo, s katerim so si naredili medvedjo uslugo.

Rezultat – 3je obstali tovornjaki, spremstvo policije v obe smeri, nekaj delavcev zimske službe, policija na več točkah, onesnaževanje zraka zaradi nenehnih speljevanj (tudi ponesrecenih) in stanja v koloni.

Super računica. Res se vam je izšla. Se klanjam tistemu, ki je pogruntal ta nov sistem. Če bi se nekajkrat peljali s plugom po klancu gor in dol bi zagotovo pridelali več stroškov.

Zdej pa resno…. koga bi bilo potrebno vprasati po zdravju?

Tistega, ki je naročil tak predpis, bi bilo treba kazensko ovaditi! To je norčevanje, namerno povzročanje nevarnosti! A jih zato plačujemo?

Hočeš reči, da se prejšnja leta to ni dogajalo? Ne se hecat. Tovornjaki v taki zimi zdrsavajo na 5 % klancih, tudi če plužijo.

Ne bi vedela. Tokrat so imeli težave tudi ostali vozniki. Speljevanje v klanec je bila skorajda misija nemogoče. Stali smo pa kar nekajkrat.

Evo čisto sveža novica ker sem ravno iz sprehoda. Okolica ljubljane oziroma Janče kjer smo vedno imeli v nulo spluženo in kljub visokim hribom si prišel domov brez problema. Danes vse do zdaj plužili samo enkrat. na cesti je več kot 10 cm snega oziroma kar je večji problem je to, da je zvožen in drsi. jutri naj bo pa še dež in minus in smo v k….
Res hvala vam gospodje ki ste lepo na toplem v pisarnah.

Kdove, kdo si bo pobasal v žepe denar, ki je bil druga leta namenjen za pluženje.

Kaj ste vse pametne s tem pluženjem!
Ok, ne rečem za Trojane, ne vem, kako je bilo danes, povem vam pa, da nekaj let nazaj, ko je prav tako močno padal sneg, kot pada dans, sem bila 10. avto za plugom, mogoče ceo 8., pa ko sem prišla na spluženo cestišče, je bilo že toliko snega, da bi lahko komot še en plug vozil tik pred mano in plužil spluženo.
Lani ali predlani, ne spomnim se točno, je spet tako padal sneg, da sem naredila 3 kroge okoli avta, da sem ga odmetla, ker kolikor sem spucala, toliko ga je napadalo, dokler se avto ni ogrel in sproti topil sneg.
Plugov je toliko, kot jih je in verjamem, da delajo, kolikor pač lahko. Pri nas je znano, da nam organizacija ne špila ravno najbolje, a vseeno mislim, da dokler takole pada, ni šans, da je spluženo, pa četudi bi imeli 3x več plugov na voljo in 10x boljšo organizacijo, ne more bit vsaka cestica očiščena, ker mora Mona v svojo periferijsko idilo iz službe v Ljubljani!

Ne bi vedela. Tokrat so imeli težave tudi ostali vozniki. Speljevanje v klanec je bila skorajda misija nemogoče. Stali smo pa kar nekajkrat.[/quote]

Jebat ga, zima je. Leta nazaj sem se iz ljubljane domov vozila 12 ur, normalno pa eno. Pa so bili ves čas plugi na cesti. Tovornjaki povsod počez. Na minimalnih klancih.

sem si kar sama splužila domov 🙁 še dobr,da imam terenca
drugač bi prenočila v avtu

Kdo vam je kriv, če ne znate vozit, in se furate v korejskih jajcih z najcenejšimi gumami…

http://www.zurnal24.si/vzdrzevanje-pravilnik-snezenje-dars-ceste-pluzenje-pravila-clanek-283080

Sam živim visoko v planinah na Koroškem. Vozil sem že veliko različnih avtomobilov. Torej s sprednjim, zadnjim in 4x 4 pogonom. Vam lahko povem, da sprednji pogon velikokrat gre v klanec dokler ni treba obstati, potem pa ne gre speljal brez verig. Ampak na klancih z visokim naklonom lahko strga ali pa sname verige. Seveda potem pa je veselica. Za takšne razmere mora biti zelo dobro terensko vozilo. Mora imeti 4×4 pogon (vendar ne s haldex sklopko). Drugi pogoni gredo boljši kot hadex. Slednja se nahaja npr. novejših VW. ESP sistem je treba izključiti, ker ne dovoljuje cik cak vožnje. Pri ABS nastanejo težave, ker spušča vozila v snegu naprej. Kompromis je t.i. terenski ABS. Ta dovoljuje majhno blokiranost koles. Terenska vozila imajo sisteme za spust po klancu, t.i. HDC sistem, za speljevanje pa Hill Holder. Vozilo mora imeti tudi zelo ozke pnevmatike. Idealno je pod195. Koristen je tudi reduktor pa špere.
Na koncu pa dobre zimske pnevmatike in za rezervno verige. Jaz npr. ne smem dati verig samo na en kolesni par, ampak na vsa 4 kolesa. Slednje velja za vozila s 4×4 izvedena preko sklopke.
Pravilnik je kr nekaj. V klanec prideš z 4×4 dlje kot pa vozila z verigami s sprednjim pogonom. Seveda navzdol je nevarno, ker lahko zanese vozilo. Sam sem lani vozil po 25 cm južnega snega v klanec z 10% naklonom in to brez težav. Terenska vozila so višja od tal. Moj je npr. oddaljen 20,5 cm od tal. V tujini npr. V Franciji so ponekod na visokogorskih prelazih dovoljeno vozit le s 4×4.
Naredil sem veliko reklame za terenska vozila. Drugače ne gre vozit, ker takšen pravilnik ne sodi v razvito državo.

Dve poletji in ena zima

Bližala se je pomlad. Butalcem je primanjkovalo krme. Sklepali so in sklenili, da to ni prav in da gredo nad poglavarja: »Gospod poglavar, čas za pašo je vsako leto prekratek, zima je predolga, pozimi je živina v hlevu pa več požre, kakor imamo krme, potem pa spomladi crka od lakote. Dajte, pomagajte, da bosta dve poletji in le ena zima!«

Jim odgovori poglavar: »Hodite zbogom, ljudje, vaša prošnja je uslišana. Sedaj bo skoraj poletje, potem bo zima, za zimo zopet poletje — evo, pa boste imeli dve poletji in eno samo zimo.«

Butalci so se hvaležno poklonili in so šli in domov prinesli veselo novico, da so Butale dobile dve poletji in eno samo zimo.

Zelo zanimivo in poučno pojasnilo. Bolj kot reklama se mi zdi nasvet Kako prideš pozimi domov na sveži gorski zrak. Lepo.

Nobenega novega sistema ni. A res ne znate brat in poslušat kar vam govorijo? Vse je enako, kot je bilo, le zapisali so to, kar v praksi izvajajo že leta. In nanaša se to na Vršič in druge prelaze, ne pa na trojanski klanec.
Tam je itak zmer težava, krivi so pa tovornjkarji s slabimi gumami, ne pa cestarji.

Dajte nehat pametovat s temi novimi pravili. Nobenih novih pravil ni. Ker so v zakon napisali nekaj, kar se sicer izveja že žnj let, ste vse pametne in srečne, da lahko po nekom udrihate. Situacija je povsem enaka kot že leta in leta, vsakega klancka pa na žalost res ne morejo sproti splužit.
Oprane možgane imate, preveč verjamete novinarskim senzacionalnim novicam, preslisite pa pojasnila pristojnih.

Letošnji pravilnik bo začrtal jasno ločnico med mestnimi središči in vukojebinami. Denarja za razporeditev stroškov življenja v vukojebini na vse prebivalstvo ni več, kupite si terence.

Dajte se gospodje v pisarnah, ki se odločate med plužiti in ne plužiti in izkušeni, spretni vozniki zavedat, da mlad neizkušen voznik / voznica pri vožnji na neočiščenem klancu (kateremu se ne more izognit na poti iz službe) enostavno popuši. Kje se naj nauči vožnje v snegu, če pa hudih zim več ni? Valda da ne bo šel nihče izzivat sreče na zasneženi klanec, cesto kar tako za šalo.


Kva pa v vukojebini stanuješ? A mislite, da je zato m2 cenejši, ker bi imeli enak standard kot v mestu? Res? Plačajte si pluženje lokalnega mojstra pa boste imeli čisto cesto. Tetka, veš, v kapitalizmu se vse plača, tudi splužene ceste!


Mlad neizkušen voznik mora doma ostat, ali pa it na lokalni bus, prosit izkušenega soseda, da ga pelje itd… Ampak ne, vse in to naenkrat morjo plužit !Potem pa popušite, kva čmo, takle mamo!


Kva pa v vukojebini stanuješ? A mislite, da je zato m2 cenejši, ker bi imeli enak standard kot v mestu? Res? Plačajte si pluženje lokalnega mojstra pa boste imeli čisto cesto. Tetka, veš, v kapitalizmu se vse plača, tudi splužene ceste![/quote]

Samo to bi dodal. Mi kmetije plačujemo t.i. pristojbino za vzdrževanje gozdnih cest. Jaz konkretno plačujem 60 eur na leto. Sosed plača čez 100 eur. Plačuje se glede na katastrski dohodek. Torej skoraj toliko kot je letna vinjeta.

Velenje-Slovenj Gradec, 24 km, običajno pol ure. Včeraj 6 ur. Danes zjutraj skoraj 2 uri.
Se vam zdi to normalno? Meni se zdi zaj.eb.avanje delovnega naroda. Parkirišča pred trgovskimi centri pa spucana v nulo.

Gozdne ceste pa večinoma služijo čemu, poleg prevoza do domačij? Morda spravilu lesa? Objavim izračun, koliko hektarov gozda je potrebno za plačilo pristojbnine v višini cene vinjete in koliko kubikov lesa se lahko proda iz takega gozda? Kmečka logika bo zelo enostavna.

Se ti zdi fer, da lahko za ceno vinjete voziš po več 100km vredo ceste. Jaz pa za par kilometrov isto plačam. Ceste slabo splužena, neposuta, udarna jama pri udarni jami. Jaz moram isto plačat cestnino. Še višjo plačam, ker imajo terenska vozila višjo kubituru. Vzdrževanje vozil mi gre v nebo.

Drugače pa nov pravilnik kaže na zelo mačehovski odnos Ljubljane do periferije. Npr. TAB in Metal Ravne se ne moreta širit, ker država ne zgradi dovolj močnih elektro povezav na Koroško. Da hitre ceste sploh ne omenjam. Verjetno je jaz, pa čeprav sem še mlad za časa svojega življenja ne bo dočakal.
Včeraj so zdrsnili 3 avtobusi iz ceste na Koroškem + reševalno vozilo. Zadnje ima verjetno vredo zimske pnevmatike in 4×4 pogon.

Danes naj bi bil dež? Od kje ti pa ta vremenska?

Za pluženje vaških klancev pa plačajte lokalnemu plugu.



Pa kaj ima Ljubljana s tem?

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close