kdaj si star?
Zgodilo se mi je, da sem po dolgih letih privatništva ostala brez službe. Med tem časom sem se postarala in jih imam zdaj čez 40. Po mnogih mukah sem prišla do nove službe in tam sem zdaj “tastara”. Okoli mene same mladenke, lahko bi bile moje hčerke. Ne rečem, da me niso vzele za svojo, a zdi se mi, da ne pašem tja, pravzaprav ne pašem v nobeno službo. Kamor pogledaš, delajo le mladi. Kje so moji letniki? Sama se sicer ne počutim ravno staro, z mladimi se znam družiti in pogovarjati; po videzu bi mi lahko odvzeli kakšnih 5 let, a na koncu sem vendarle gospa, čeprav mladostna in vitalna. Kaj pravite ženske o tem? Je to kompleks srednjih let?
No ja jaz pa delam glih v enem podjetju kjer je na tem oddelku kar veliko starejsih in ni nobenih 20-letnih mladenk kaj sele mladenicev. 😉 Sam me studentke smo tm okrog 20…
Drgac pa razumem kako bedn je obcutek da nikamor ne pases..sam ce hoces obdrzat to sluzbo je treba kr potrpet..sj mogoce bo pa scasoma boljs k se bos aklimatizirala. 🙂
Sem čez 40 in v službi sem med starejšimi. Tudi šef je malo mlajši. Tamladi me že ne morejo tikati. Vi jim kar uide. A me ne skrbi preveč. V znanju in sposobnostih jih (veliko večino) prekašam. Sem star? Mi moja mala (predšolska) otroka ne pustita, da bi bil star! Recimo, da sem umirjen. Da pa nisem več mlad, vidim pri poškodbah. Te se počasneje zdravijo.
vas popolnoma razumem, gospa! 😉
sej se tu lahko vsi tikamo, a ne??? upam…
vem, kako je to. tudi moja mama je v podobnem položaju. pred pol leta je ostala brez službe, pa je si zelo kmalu (na srečo) našla novo. dela med samimi mladimi, samo kakšnih 5 jih je ˝malo starejših˝. ampak povem ti, mamo je ta služba zelo pomladila, ker dela v takem kolektivu; tud mal bolj mladostniško se je začela oblačit, večkrat se kej poheca, kot prej… mislim, men se zdi ta sprememba ok!
sploh pa se nimaš kaj sekirat, če so te vsi lepo sprejeli! lahko si vesela, da delaš med mladimi; po navadi so mlajši bolj pozitivnega mišljenja!