Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Ali so programerji naduteži?

Ali so programerji naduteži?

Ali so programerji naduteži ali samo ne znajo komunicirati, se ne znajo dobro šaliti?

Programerji niso naduti, vsaj tistih nekaj s katerimi sem jaz delal. Smo preživeli kar dosti časa, tudi po 10 ur skupaj in smo delali (sam nisem programer, temveč (ux&ui) oblikovalec). Pri snovanju aplikacij in igre nam je prišlo sodelovanje zelo prav, je pa res da noben ne govori ravno preveč rad :D.

Smo si pa med seboj različni, zato je nesmiselno vse metati v isti koš. Sam poznam nekaj 10 programerjev, ampak z vsemi smo se dobro razumeli, nihče se ni imel za kaj več, ker smo bili navsezadnje vsi potrebni pri realizaciji aplikacije/igre/spletne strani…

hja na kratko?  jaz jih poznam.  to so ljudje ki sorelativnodobri matematiki, torej niso neki govorci.  to so po večini  neizkušeni z ženskami in kmalu se najdejo v levičarski politki.  ker imajo tudi mamice učiteljice velikokrat.  ker pač niso smeli nič kaj športat in imetpunce jim mamice levičarke najdejo ženske.  ponavadi grdosije umsko zaostale.  ponavadi.  in ja so naduti.  ker ne vedo kako bi se izražali.  in  če pol dobijo neki dnarja v sluzbi je fse samo še huje.

zakompleksanci,  pač mamini sineki.  ki nikoli ne uspejo  mamice zamenjat za ženo.  to je v večini.

Hoho, pa se kako dobro znajo “komunicirat” le, da njihova komunikacija ima svoj nivo.

Predvsem z vdiranjem v tuje compe, poslusanjem zasebnih pogovorov preko compa, mailov in zasledovanje dolocenih oseb. ?

Tudi na tem forumu!

Jih poznam kar nekaj in vsi, brez izjeme so debeli, zavaljeni.
Zakompleksani nadutezi, ja.

pa ne vem no, jaz sem programerka in mislim da normalno komuniciram strankami .Res pa je, da pač na splošno nisem ravno družabna oseba in ne maram small talka, še manj pa korporativno sceno, kjer se pričakuje da se obnašaš in deluješ tako, kot izgleda večina Linkedin postov.

Nekateri so težki, ampak nad uteži, je pa mal huda…